Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, November 12, 2010

Gelora di hati Salmah

setiap org ada cara nak amik feel dia sebelom masuk dewan peksa..n gua ngan senior2 umah gua ada cara tesendiri..cara ini kami prektikkan setelah menggugel kat gugel search..biasa la kan,sume mentel pas stady dengan tekun..stay up 25 jam sehari..ditambah lak ngan harapan keluarga di kampung..masing2 memikul beban yg  tak tehingga..

so,gua bekesempatan memperaktikkan cara tersebut..tatkala menunggu pintu dewan menjemput kami,kami ber6 melepak di dalam tandas..mulut ni tekumat kamit mengingat fakta..kalo ada 5 fakta,konpem hanya 3 yg dikumat kamitkan..apa tak nye,tengok rakan2 yg lain sibuk memegang nota pendek..anda?nota pun tak de..ada pun nak baca balik da tak paham..tp gua tau,mereka sama je ngan gua..just tak gugel cara yang kitorang wat..siyes..

lalu,di cucuh rokok..bg hilang neves..

masing2 muka mintak ditampor..


setelah disedut hingga ke puntung,masing2 bejalan ke dewan lagak studen ilmu penuh didada..namun,masing2 tak tahu hati menangis di dalam..

4 comments:

  1. haha..gaya maw ada ash..

    ReplyDelete
  2. nak final rambut potong ke beb.....balik ni kita buat gotong royong skit nak....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. bos : saje je potong..bg senang sket ilmu masuk..bereh2..

    ReplyDelete