Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, March 23, 2011

Sempena sweet 19 gua

sedor xsedor,gua da mencapai angka 19 tahun mggu lepas..kejap sungguh masa belalu..even muka still nmpk muda,ia sudah bekedut2 kat dalam hati ni..masih ada yg tekejut bila tahu umur gua sudah 25 tahun..sebab,gua yang mesra alam ni xnmpk begaya ngan umur tuh.,,ia fakta..tolonglah terima..malah ada yang sanggup hantok kepala kat bucu meja bila tahu gua dah berumur 25..hahaha...

tak bnyk yg menarik ngan sambutan ni..cm biasa ucapan dari family,rakan2 segenap bidang dan gadis2..hahaha...jenis gua,mmg xde la nak sambut2 besday ngan parti2 liar mahupun sabun..wat makan2 ngan family je sebab bajet xbrape ada..bulan mac beb,resit bank ada la..sgt banyak gua simpan wat tunjuk kat anak cucu nanti..

ada la gua dapt sumting dr kawan2 n adik bradik gua..
ni pe yg gua dapat..mekaseh banyak2 pada semua..gua xmintak pun..tp orang da bg,gua amik ngan muka sepenuh bangga seikhlas hati..mesti ada perbualan macam ini..

"nah,hadiah besday ntuk ko"..pemberi..


jawapan gua yang sedia hot "eh,susah2 je.." sambil tangan amik barang...mata blushing giler..


dapat 4 barang..mekasih u olls..

daripada sibling gua..You'll never walk alone lah..

dari selena gomez..hihi..
simpan..xnak makan..sayang..hohoho..


daripada cik Aidah..sori,bawak main outdoor..selesa..



ni lak dari yb sabrina...pun xnk makan sebab sayang..xmkn nak simpan plastik..




3 kali kena dajal..1st ngan dak umah kesayangan...air sampah,lauk basi,air habuk n puntung rokok..ada video..tapi besar sangat saiznye..kalo upload mau 2 mggu amik masa..

2nd ngan dak kelas,sapu bedak dalam kelas..wangi,,xpe..

3rd tepung depan umah pas balik dr bundle..

terima kaseh kawan2..gua xkisah..hehehe

last but not list,gua mintak maap salah silap pada u olls yg mengenali gua dah lama maupun baru..kalo gua wat salah,tegur je..gua akan adapt and absorb teguran u olls..sayang lah u olls sume..

7 comments:

  1. but u'll never walk with torres anymore..ekekekekeke

    ReplyDelete
  2. happy birthday yg ke-18 la la weh..
    eh, WHAT??? 25..???? serius..???
    see! aku la salah sorg yg tak percaya tu... -__-
    btw, nyampoh kek tu walopon sangat cantik..!
    plis bagi aku yg kaler biru nanti wehhh...

    ReplyDelete
  3. kate empat barang.mane lagi satu?
    -____-''

    oh.btw,kau dh besaaaaaa :D

    ReplyDelete
  4. pejan : torres who?

    k : aok dengki dak kek tu cantik?

    shada : da ada 4....aku muda lg ..masih hot

    ReplyDelete
  5. aku bt surprise g shah alam..kire hadiah la 2..hihi~;)

    ReplyDelete