Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, March 5, 2011

minggu lepas yang horror..

Minggu lepas,gua join satu program kat satu kem kat gombak...kem banjaran sendayu...xjauh mane gak dr s.alam..macam gua hebohkan dulu wiken gua mestilah terisi ngan mende berpekdah dan owsem..daripada gua tdo sampai tgh ari..mandi ptg2..bek gua xmandi terus join progrem tu..ada gak la teringat kat eseman tu,tp xpe,balik nnt aku layan puas2 esemen tu..mmg xlayan sebenarnye..

so,jumaat 25 feb,we ol gerak ke kem site tu nek bas..sampai2 da petangterus setup khemah dan bagai2..malam tu da setat modul ikatan..modul gua paling lembap macam haram nak kecup..xtau la pe masalahnye..bila nak stat ikatan lain,instrakter akan pastikan gua paham dan reti..dan gua akan buat muka yakin sangat2 dan cakap..ye,saya boleh..

modul paling bes,setup flying fox n abseiling..da lama teringin nak blajar mende ni..sebelum ni xdapat buat...

ahh..tidak..penyakit malis menahip gua datang..tgk pic la..


port bawak lari biskut ngan milo..


ketekunan menghasilkan kejayaan beganda

kan da bgtau gua photogenik...

ni kumpulan Tali..mantap!!
nanti gua update lg..nak berak..

da siap berak..sambung upload...

masing cuba ntuk tekun...

semua sekali ngan insterakter...

Dhiya,dorang nak begamba ngan geng kita yang bes tu kan...nampak?

berifing drpd tony jaa

hantu kak limah ikut kitorang...

pipi gua tetukar ngan pipi lin..

presiden,timbalan pengarah dan ....

No comments:

Post a Comment