Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, February 19, 2011

Ye!,gua sayang dia..

assalamualaikum semua peminat gua..lama tak jumpa kan..lama!!..3 hari mungkin..u ol semua sehat?bagus2..gua pun sehat alhamdulillah...gua tak de pe lak nak cite 2-3 hari nih..sebab gua tengah kosentret kat pelajaran gua nih..well,gua kan bes studen dalam kelas gua..da bnyk kali gua mention..pasni xnak da gua ulang pasal tu..nnt korg meluat..bile da meluat,pasti terbit rasa iri hati kat gua..jangan..k..jangan..kita sesama kawan,jgn ada perasaan meluat..heh!


hah,..ingat tak baru ni gua ada cite sal julie tebatuk2 pas gua bagi CPR nonsetop dr kul 4 ptg sampai 9 mlm?aritu gua cite je kan,ni gua bg tgk..julie kalo tgk dr luaran mmg tak comel..sebab gua menerapkan nilai dan budaya dalaman yang cantik terhadap julie..baru lah kekasih gua..daripada dalaman buruk luaran cantik tak best..tu hipokrit..gua tak nak julie digelar hipokrit..


mari tgk julie..mula2..jerit jeng..jeng..jeng..!!!


Ni encik pomen..M.J a.k.a Mat Ja..kehkeh..
Tadaaaaa......hah,tu la gua..beseri2 bukan?
Julie dari depan,haip!!jgn tgk lama2!!..hehe
encik pomen sedang betugas...
Rakan2 yg hadir memberi sokongan..meriah!!
hoyeah!!!
hehe...jauh di sudut hati,gua tak sabar nak bawak julie ke kelas..pastu nak bawak selena gomez jalan2..hihi..da janji ngan selena nak bawak dia...ngeh3..

3 comments:

  1. Singgah melati pleaseee! :D
    aku tunggu dpn gate taw.

    ReplyDelete
  2. nanti selena gomez jeles..andai anda jeniper lopeh,bulih!..hahaha

    ReplyDelete