Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, February 16, 2011

Hadoyai..


semester lima gua sangat terok..bukan sal blaja..gua bes studen dalam kelas..tak jadi masalah punye..
+ kehadiran gua sume masih tahap baik..agak baik perhep..kehkehkeh..

pe yg terok ngan semester lima gua?

gua defisit terok..sgt terok..skrg tggl brape je dalam akaun gua tu..sebab pe laju sgt tu?semuanye kerana kekasih ati..julie woon gua tu..
gua da abis ntuk eksesori bling-bling dia rm1200...hargghh..bling2 lah sangat..tp gua da pilih untuk berabis kat situ darip[ada berabis ke jalan yang lain..so,gua dapat satisfeksyen..

semalam gua pasang mana yg gua reti..ia mengambil masa yg lama untuk mengingat kembali setelah lama gua pakai cabut je..tp gua snap pic supaya dingati..

hohoho...yang okaynye,semalam julie da terbatuk2..umpama org yg lemas baru diberi CPR..julie da terjaga dari lemas banjir 2007..masa setat smlm,dia cube untuk bgn,tp xbleh sebab minyak tak sapot ke enjin..tatkala itu,hati ini da beseri2..gua sgt rindu saat ini..tp masa tak mengizinkan gua bawak balik julie..dia kena stay kat s.alam untuk di observe oleh encik pomen..

mggu depan..pasti!!!Insyallah.Amin..

No comments:

Post a Comment