Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, February 12, 2011

gua punya wiken..

pagi jap lg ke waterfol kat lembah genting..secara specifiknye gua xtau nak explen tmptnye..korang gugel lah sendiri....gua ngikut je..asal gua bleh ber lengai...otak gua sendat giler..umpama seorang yang bepinggang 30 disumbatngan suar bepinggang 28..naya!!

bawok dapor,masak lempeng..cicah gule..fuhh!!gua da bayang da tuh..

so,lu ol yang lain cmne?duk bilik?wat keje?hipokrit ahh..perabis letrik je..jom.. 

gadis2 ramai okay..takkan tak okay punya..

keh3...

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aku mggu depan modul..sabo je la cik izs..

    ReplyDelete
  3. cube kau duk diam2 kat umahh.
    aku jeles nih tawukk.grr.
    *hidup kau eh byk gadis.haha.

    ReplyDelete
  4. hidup gua xde la sampai dikelilingi gadis..tp bila ada gadis..ia memotivate sket..haha..an?an?

    ReplyDelete