Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, February 6, 2011

Lubuk Hantu..

cam biasa,cuti2 raya cina gua mesti gua kena join trip...xdapat trip gunung sebab asalnye bapak gua ajak gua tukar atap kat dapo umah gua tu..ada kebocoran..nak je gua tepek tuala wanita kat bocoran2 tu..yelakan,gua tertarik tgk eklan2 kat tibi cite sal tuala wanita yang mampu menyerap dgn pantas even tido..kehkehkeh...

gua nak gak sages kat bapak gua..tp gua takut gak kalo bapak gua bg makan penampo fre..mmg gua xnak la...gua balik gak kmpg 4 hari..tp kat kampung cuaca xbrape nak ok..ujan manjang...so, gua ngan bapak gua decide tangguh dulu sal atap tu..bapak gua jus suh gua mesin rumput tepi umah bile tak ujan...yang ni gua minat sket..berdencing ngan mis tanaka kesayangan gua..

selase ptg gua naik bas ke s.alam...gua n membe2 satu kepala plan nak beriadah dan berekreasi kat Lubuk Hantu...cite sal lubuk hantu ni,ia merupakan sebuah tempat berkemping..terletak di tepi sungai...nak ke lubuk hantu ni lebih kurang sejam setengah dr s.alam..menghala ke utara..tanjung malim..nak sampai ke lubuk antu ni kena trekking 2 jam..trek luas dan menonggeng sket..sape de masalah kentut mase trekking,disarankan duk belakang..xnyusahkan org lain..tu prinsip utama kami..

then pagi2 bute ari rabu,we,ol gerak..sampai parking kul 6.30 pagi xsilap gua...peking2 sket then masak brekfes..mee basah..buatan tangan Aji..kul 10.00 setat treking...sampai lubuk antu kul 12.30..terus setup fly n ground...kemah ntuk dak gurl..katanye..so siap setup terus masak...

eh,sori la..gua cam malas nak menahip ni..gua tunjuk pic jela eh..








kambing bakor..

salad...

spageti...kambing bakor..ayam pun bakor...


masalah utama sekarang kenapa gua yg kena tido kemah?kenapa?gua punya la plan nak berhemmocking tp pokok xmuat..tensen gua tdo kat dlm kemah sorang2..gua ngadu kat mak gua nanti..

amacam?bebaloi x cuti gua?esemen mmmg gua lupakan jap..xpe..malam ni masih ada..
next trip?chilling waterfol..jom...

5 comments:

  1. saya yg jeles~!!huhu...

    ReplyDelete
  2. rugi kamu tidak join..saya sudah pun ajak..hohoho..

    ReplyDelete
  3. nyampohnya gambo header yang belah kanan skali tu...eeeiiiii...
    btw, terliur tgk mee goreng yang digaul rata tu.

    ReplyDelete
  4. woahhhh.keje kau makan mewah smbil bercamping
    :D
    aku dh follow kau!

    ReplyDelete
  5. K :jgn la nyampoh,koi nok jd artis..mok koi xbagi..ia bukan mee k..ia spageti..

    Shada : woah...mesti la..baru teril..mekasih2...i loike..

    ReplyDelete