Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, January 27, 2011

pulun..pulut...

tatkala semua rakan2 sekelas pulun war esemen...cari jenel...cari info...ngutuk sana..maki sini....gua kat umah duk asah bakat bermain game...bakat yang selama ni gua pendam,gua gilap secukup rasa sepueh hati..hambik ko....

gua da ada tajuk...da ada info...da ada jenel...tp kan...dia punya fil takde..tak sampai..gua try gak sahut..tp gua lemah...gua try sahut sekejap je..mata gua terus jd pitam2 sket....plas senior2 umah gua bg dorongan kata2 semangat membine dan membakar jatidiri gua suh betahan...betahan dalam permainan..passing bg cun....shooting kasi smuff....dribble mengancam....

bukan gua xnak buat..an..an...gua tggu fil gua mari jenguk gua...tegur sape ngan gua..baru syiok...gua tdo dulu k...jumpe esok....eh..pagi karang....mesej gua kelas katne...gua lupe timetebel gua letak mane arituh..gua tak tahan nak berak....okay...setediLAH!!

No comments:

Post a Comment