Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, January 12, 2011

entri paling hot!!!

kepada semua..seriesli gua ngan si dia  xde pape...we ol mmg ada gak jumpa2..makan2..minum2..gelak2..tapi siyesli egain we ol mmg xde bncg pape..sal masa depan ke..ye la...we ol stil blaja lagi..komitmen we ol skrg lebih kepada blaja..gua lak stil nak siapkan julie woon gua kat kmpung tu...gua kena simpan duit sket...

so pas ni gua harap u ol jgn la wat2 cite sal gua ngan die lagi..gua xnak hubungan yg baru nak beputik ni layu di pusara bumi..lagu RIO..bulih gugel..jgn la plak u ol wat2 cite..plis..plis..!!

sebab gua ngan selena gomes tol2 xde pape..paparazi suke tol wat cite sal gua bedua...nk bg laris majalah them ol...watdehel sungguh!!..

hahaha...layan lagu selena sket...a year widaout rain..huh!!!

p/s : lagu ni biasa je,tp sebab ia adalah Selena Gomez!!!

No comments:

Post a Comment