Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, June 26, 2010

fuhhhh!!!

aritu gua g jenjalan umoh membe gua..selang 2 kampung..rehat sket pas balik kebun..

padahal nk sap kok jap..then kat umah membe gua 2 ada lak membe gua..Uda Noh..tgh main ngan

ayam..watdehel..xayam burung..xburung, ayam smule..

tgh duk saje gua tenampak pokok kundang,hijau lagi..


jiwa gua da meronte2 nak makan kundang tesebut..

gua : uda,bahan kundang bes jugok ni..

uda noh : memang btol da cadangan aok 2..jom..

gua : bgtau teh dulu..

uda noh : teh, kundang sket..

teh : amik la..panjat sendiri..

gua : bereh...

gua ngan uda trus cargas..amik galah..gile ape nk pnjat pokok tggi kemain..kerengge usoh kabo..belambok..10 minit kemudian dapat la dalam 30 ulas..beso2....ejas lak kicap lada tmbh gula ngan teh..


uda nuh pun try..

uda : fuhhh!!!...

gua : nape??bes??

uda : aok try..kwan xtau nk cakap guane..

Gua pun try..

gua : fuhh!!..sambil geleng kepala..xtau nak cakap pe..

kami meneruskan memakan kundang..dan beselang seli menyebut..

Fuuhhhhh!!!!Fuhh!!!....sambil geleng kepala..

No comments:

Post a Comment