Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, October 20, 2011

Gua Ada Power..huh!

assalamualaikum...

Gua baru je bangun tido nih....sebab anasir2 yang kejut gua melalui henpon ....ye!,gua masih alert pada henpon semasa gua tido..sebab tu kalo tgk etenden gua sem ni masih okay...boleh jadi lecterer pun tekejut..haha...

rupanya dea kecik kol gua...tanya pasal pecel lele lah....wall lah...awek la...bla...bla...bla.....yg gua pulak prasan yg cover bateri henpon gua hilang...kes henpon duk bawah badan..memang slalu gak la jadi cmtu..nasib baik henpon kuat...kalo iphone 4s tuh da tentu patah dua...

haram gua xjumpa2..mane plak pegi cover nih...lalu gua ketandas nak basuh muka...sedang gua berjalan...gua dengar bunyi menda jatuh...

cover henpon tu mlekat kat badan gua rupanya..gua raba2 blakang bdn..agak dalam kesan henpon tu...nasib baik gua power..tak sakit...

sekian...gua memang powerlah...

3 comments:

  1. paaaaaaweeeerrrrrrrrrrrrrrr abiissssssssssssss

    ReplyDelete
  2. mujur la kwn2 tolong call kasi kejut ko pagi2 kn.. hehehehe...

    ReplyDelete
  3. tu la..nasib baik kawan kejut....kalo kawan xkejut xbgn..

    ReplyDelete