Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, November 29, 2011

Makan Malam...

assalamualaikum..

jari gua melentik2 mahu post..

baru td gua pegi makan..ngan Fahrin Ahmad..gua fetch dia kat umah..kagum tak kawan gua Fahrin ahmad?lantas gua order nasi goreng kampung cicah nescafe ais..Fahrin order milo panas..mahu tenaga katanya..

lantas isu semasa jadi bualan..

penang...bla..bla..bla...

Tunang???bla..bla..bla..

sedih...bla..bla..bla..

teringat..bla..bla...bla..

Gua suh rilek..sebab gua pun amik masa...bla..bla..bla...

sampai satu tahap...

Fahrin ahmad suh gua pegi makan kat port kitorang slalu makan pas kelas.....sebab ada awek baru keje katanye.....

cantik....muka macam Maria Ozawa pakai tudung...

stetmen tu sangat best.....gua tegelak..

Fahrin masih meyakinkan gua..berkali2...

3 comments: