Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, September 17, 2010

hoh!!

semalam mase gua kat genting sempah meraikan kemenangan gua belumbe naik bukit tinggi ngan seorg mamat..kemenangan gua lebih kepada stretegi yg gua gunakan....pintar kan gua..hahaha..

bukan 2 yg gua nak cite pun,sesampeinye gua kat petronas tu,gua parking dulu,pg enjin gua stabil lepas gua lenjan naik bukit td..

cucuh rokok,then tgk geng2 moto besar belek2 moto diorg..ntah apa dibincangkan..si A memuji moto si B kuat..si B lak puji moto si C..begitu la seterusnye..tp dalam hati masing2 tau yg moto sendiri lagi kuat..hipokret sume tu..

sedang gua melihat telatah mereka,gua tepandang flat skrin kat kaunter tu..skrin tu tgh tayang peribahasa dan juga kata2 semangat..kire cam nak motivasi pemandu2 yg singgoh kat situ..

gua layan la bace..sambil cube memotivasikan diri gua yg serba bermasalah ini..n bnyk2 ayat2 power 2,gua tertarik kat satu je..camni ayat dia..

"Lebih baik menghadapi musuh secara terbuka daripada menghadapi kawan yang bermuka-muka"

mendalam sungguh ayat tuh....

kan????

2 comments: