Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, September 29, 2010

jangan pernah tanya soklan ni lagi..

pada mggu lepas,gua berkesempatan naik gunung lagi..Gunung Rajah..kat Bentong...gua ikut group baru..tengok pada itinerary program ni memang gua jadi takut,gila pack..berbanding ngan tahap kecargasan gua yg xbrape nak fit ni..tp gua join gak..sebab cam bes je..

n ada dak group gua ni tgk pada gaya cam ok..baru kenal la katakan..pas packing gerak pegi gombak..amik brg2 n ration sket...singgah kedai makan kat mane ntah..sedang gua makan,mamat ni tanya gua..

"bro,lu penah join pengakap x??"gua angguk.."pengakap biasa2 je.."
"oo..aku dulu pengakap raja...stakat camping2 ni memang biasa la.."
huh!!..gua pelik..tp gua diamkan je..malas gua nak layan..dalam ati gua duk pikir dia tau ke trip ni nak g hiking..bukan camping...lantak lu la jo..bek gua makan..

sepanjang trip tu mamat ni mmg menyusahkan gua..menyusahkan group gua..angkat beg 20 minit kata 50 minit..bukan berat mane pun beg 2 jo..makan nak bnyk..tido nak awal..tensen gua..xabih2 cakap sal  pengakap..
hoh!!!

2 comments: