Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, September 16, 2010

new term..

pagi tadi gua bgn je tido trus g mandi n besiap2..

packing,start moto bagi enjin panas..

masa last check barang,mak gua tanya.."ada duit de?".....

"ada..dun wori"..jawab gua muka yakin..

Mak gua tesenyum..gua paham..

da siap sume gua gerak..cari bapak gua dulu kat kebun..

"boh,nak balik da..."...bapak gua lantas mematikan mis tanakanye..diseluknye poket blakang..

"xpe boh,de ada duit lagi..."masih muka yakin..

then gerak...cuace redup..canteekk...agak laju gua bawak kuda gua arini...

kat karak gua blumbe ngan mamat mane ntah..op kos gua menang..hahaha..

sampai puncak kul 12..

masih kosong puncak alam..malam ni packing..sok up beg g Johor...

esemen ahad nnt kite dating ye..hohohoho..

No comments:

Post a Comment