Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, December 7, 2010

sebelumnye pulak..

malam sebelumnye cite kat bawah, gua g lepak kat sek 13..extrim pak..nak men wol klimb..kul 9.30 gua da tepacak kat situ..cari rakan2 yg lain..sambil tu lepak2 dulu ngan penunggu yg lain..dekat kul 10.30 baru la cukup korem..malam tu dorg siap wat makan2 lg..ada spageti ngan nasi minyak..siap makan da xlarat da nak main wol..so,lepak je sambil cite2,gosip2 sal trans titi baru2 ni..

then gua g hantar makanan jap kat kawan gua yg sakit..sian dia..xde slera makan..gua bli la bubur ngan harapan dia cepat ok..xde lak gua rase wat mende bodoh kali ni..sebab gua rase as a fren,pe salahnye gua tolong..kan?kan?kehkehkeh..

pastu g umah alip..pilot indon mari..gua nak amik belt Patagonia gua..haha..sronok sungguh..tp alip ofer gua brg2 lain..tp gua senyum jela..gua xde duit lagi la alip..nanti gua ada duit gua sampai la ke Jakarta tu..tgk pic si Jambang mmg wat darah gua menyirap..mmg bes ngan brg2 outdoor + brg vespa pun bnyk..huh!!

lapo lah..jom g makan..sape nak teman gua?

No comments:

Post a Comment