Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, December 2, 2010

trans titiwangsa

Endurance..

Fitness..

Teamwork..

syok2 duk layan view yg kejap ada kejap xde sebab cuaca tak okay,dapat gua pikir yang bnyk lagi ciptaan Allah yg org lain lum tentu dapat tgk..

kire cam apa yg gua minat ni tak semua org leh rase dia punya fil tu..fil yg skali tarik nafas n hembus bile puas ati..hahaha..

gua cam biase lepak blakang ngan guide swiper..Acu..team S.O.S..Acu ni jenis xbnyk cakap..so,gua yg kena approch kalo nak beborak..

gua tgk trip ni cam lebih kepada kegrupan dari pada oberal yg join..gruping,pastu masa begerak..ada shooter,ada moderate,ada sweper yg lengai cam gampang folow dak injured..dak injured bukan masalah, semangat anda untuk duk blakang dia n bg semangat kat dia ntuk terus jalan..

gua tgk xramai dr group V1 ni yang sanggup duk blakang jd swiper..sebab takut lambat,takut penat..alasan!!..kadang2 masing2 ada self interest pun ada..

pada masa yg sama,time2 gua duk blakang,gua duk tepikir..dalam diri gua ni,ada 3 benda yg gua tak leh blah n xbleh nak terima sket....

1. orang jenis sembang pum pam pum pam..

2. org suka menipu gua...

3. hipokrit...

menda lain gua leh terima sket kot...

sok gua balik kampung..gua ada misi..misi yg gua kena capai gak sampai ujung bulan ni..

No comments:

Post a Comment