Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, November 21, 2010

aku rindukan kamu...

petang tu,hujan renyai2..khairul zulkarnain tak ke kebun...badannye terasa lemah skali..k.z detek badannye lemah kes die obedos makan lempeng kat umah samad semalam..samad beriye-riye sgt suh k.z datang sebab nak stori sal die kena lempang ngan bapak die tempoh hari..las wiken tak silap..

samad gulung rokok daunnye..he is remembering his son's and biutipul wif..samad menyesal,.kalolah dia tak pegi memancing ptg tu,anak n istrinye konpem2 bleh diselamatkan..lagu di radio usang da macam bekup song je ntuk k.z trus teringat kat dua org yg kz sayangi..lagu brunor mars..just the way u are..kalo ikutkan xkena..tp kz suka lagu ni..

tibe2 pintu umah diketuk.."hello,kz,are u there?"..jerit dari luar umah..
kz syak tu suara firdaus simon@sameon...kawan baik masa sesak..
"yes is izen"..jawab kz..masuk lah..

firdaus simon masuk..trus ke dapur menjenguk lauk kz pagi td..kosong..namun ditepi ada kotak pizza..
"takde pape pun daus,aku tepon pizza je pg td.."jawab kz belagak..

tujuan aku datang ni nak bgtau sumting..ada job bersihkan ladang sawit JKKK kampung kite..dorang ofer kite dua..bayaran agak lumayan..kita bagi la fifti-fifti..

gua on,kz bersuara..ko setup brg2..parang aku da sumbing..arah kz..daus,aku teringat both of them la...i reli mis them..ohh fuck!!..

orite buddi..daus lantas blah...digeleng2 kan kepala tgk rakan semasa sesaknye..sedih melihat kz bnyk berubah..dan yang tak leh blah,kz slalu berangan dia da kawin..sedangkan kz belum penah kawin...kz jadi camtu sebab slalu tido pas asar..

sebelum blah,daus sempat pesan kat kz..."ko jangan tido lak..tak elok.."
kz anggup...bila daus da jauh,kz tarik bantal spongebob kesayangannye..
"pedulik hape aku..hujan ni..sedap tido.."kz  trus lelap..nak mimpi istri dan anaknye..yang tak penah wujud pun..bongok...
Bantal mirip milik kz

2 comments:

  1. hayat je yg datang umah.....dengar cite raya umah keluarga angkat...confius jugak la...

    ye dok...argok kata.....dia dapat banyok kes cuti baru ni....pow pow...apa g

    ReplyDelete
  2. a,ah..koi raye kat penang..bleh da ejas duit tepi..duit sawit lagi..haha

    ReplyDelete