Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, November 1, 2010

macam siyel..

da dekat setahun gua kena kencing rupanya..

citenye gini..thun lepas gua pegi umah ex gua..kenduri abg dia..gua datang dr pahang ke kedah untuk besama ngan dia stgh jam je kot..mmg xbebaloi la cite die..gua paham dia bz kenduri..gua sampai pun gua xbgtau..gua lepak blakang basuh pinggan....

sebelum 2 dia ada ckp membe dia dr kl nk dtg tolong..gua ok je..tp tipu la kalo gua xsyak pape..sebab sebelum tu ex gua ni da lain sket ngan gua..so, masa duk borak jap ngan dia gua tanya la,membe yg kl 2 xdtg ke?dia kata x..xjd datang..ooo..kata gua paham..

tup2 pg ni gua tgk gambo lu ngan abg n akak ipar lu,ngan adik lu and membe lu 2..senang cite tunang lu da sekarang..setahun da gua kena kencing..hancing beb..hancing..sungguh!!!lu tipu gua kata mamat tu tak datang..

untuk pertama kalinye ingin gua kata kat sini..sial la lu..siyesli..gua xpenah marah lu sekali pun..apatah lagi mencarut..lu pun tau..nape xterus terang je..lu nak dia lu cakap jela..

gua da dpt detek da sket2..membe gua ada nmpk..gua jauh..mane gua nak take care lu kat puncak alam tu..sbb tu gua acuh tak acuh je..lu da minat kat dia sgt..lu ckp je..jgn nak wat cite2..

ahh..mencarut lak gua kat lu arini..lu nak marah gua lu punya pasal..sebab lu tau lu da kencing gua..

No comments:

Post a Comment