Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, October 31, 2010

hidup biar semangat..

hidop ni biar besemangat..ate kalo bersemangat ni nak cite kaitan dia ngan hidop ni mmg da lama..nk bg pruf pun ambik masa dekat 8jam..besemangat ni we ol jgn prektik kat dalam kesukanan je..salah tu..aplikasi untuk besemangat ni bnyk cabangnye..olmos 60 cabang semangat ni dalam hidop kite..tak caya u ol search la kat web..

semangat hidop yang gua nak eleberet malam ni tertumpu kepada semangat berpasukan di dalam kelas..tapi disebalik itu bukan semangat berpasukan yg wujud..kebanyakkannye semangat berpuakan di antara sesama puak..dalam kelas gua saje dekat 25 puak ada..puak daun,puak api,puak batu,puak angin..puak ujan pun ada..puak ni sering beperang sesama mereka..xde la sampei betumbuk...perang dingin la..masing2 ngan hal puak masing2..

membawak kepada semangat hidop ni,kite kena yakin ngan kemampuan diri kite..cakap je tak gune..kite aplikasi kan dalam hidupan harian..

macam gua sekarang ni,gua besemangat waja nak stadi..tp dr ptg tadi membawak ke malam haram tak masuk2 pe gua stadi..nota da menimbun cam hape..ni la semangat hidop..semangat..yarghh...!!!cakap bleh la aspol..aplikasi le tgk guane....

shilake sungguh...minum jom..pening la nota sendiri nih..

No comments:

Post a Comment