Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, October 15, 2010

dah tu nok wat gone..

hahaha..maka berakhirlah waktu pembelajaran semester ni..pas ni gua kena pandei2 la stadi sendiri..gua kena berkeyakinan tggi..gua ingat nok buat jadual waktu pembelajaran la..yang sistematik dan terperinci..berdaya saing dan yang paling penting gua mampu ikut..haha..xleh blah lgsg..memang gua xpenah2 la nk ikut2 jadual ni..jadual kelas feil inikan pulok jadual sendiri buat..


oberol sem ni gua rasa cam bes sket la..gua dapat group yg sempoi dan bleh wat keja..paling bes group ngan TJ..perfek nye group..bila join ngan dorang,gua pun kena la perfek..harap2 perfek la dr pandangan dorang..


ni group ntuk esemen TP..gi Gopeng..syok2..n pas presen madam xtanya soklan,sebab da perfek..perghh..sronok sungguh..


then bnyk group ngan Sha n Fas...dorg dua pun sempoi dan rajin..n gua pun konpem kena rajin..leh katakan xde keja last minet..kalo ada pun xlast minet sgt gak la..sume on time anta..sem ni gak sronok bnyk prezen..n gua cam biasa gugup n jadi mangsa gelak..kerana kekalutan gua presen..gua memang lemah bab presen2 ni..mudah lemah lutut..


gua ada gak group ngan geng2 Raihana..ntuk FW wat shooting ty show..belakon pulok..n cm biase, watak gua mesti mantapnye sampei kena perli ngan dak2 kelas..2 pun nasib baik gua rejek2 scene2 x snonoh dan ntuk tontonan 18 tahun keatas je..hoho...brrr!!!xsanggup gua..


mandarin lak group ngan kimey,efa n seman..mandarin ni antara yg xleh blah..mata pandang diaolog yg disorok..nasib baik pakar camera2 trick ni..setel masalah..baru td tayang vidoe kat medem..n cam biasa,medem mengangkat jari tunjuk bagus..dua!!...


gua rasa sok gua da leh stat stadi da..kot..tapi..

gua ingat nak balik kmpg la jap..jom...

No comments:

Post a Comment