Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, October 22, 2010

Dun wori papa!!

baru-baru sempat gua balik kampung jap..gua amik pakej 3 hari 2 malam..gua bukan leh belama sangat kat kampung ni..memang susah pulak gua nak balik ke Pandora semula..tertinking gak gua kan bes kalo dapat jawab pekse dari umah je..jarak jauh..huh!!


sampai2 je gua malam tu terus gua selak tudung saji..gulai patin..mak gua cam paham-paham je..gua bubuh nasi sambil layan diskaveri cenel..mak ngan bapak gua da tido pun..

soknye gua plan nak lepak umah membe gua..dengar cite dapat projek kambing 2.5 juta rupiah punya kos..pehh...juta beb..kemain lagi modal..petangnye gua ada date ngan miss Tanaka bapak gua..rimas gua tengok semak tepi umah gua tu..kurang2-kurang gua dapat seringgit dua buat beli rokok batang..

bapak gua da bagi hint semak kat kebun teritori masa holidey gua da tak dapat bapak gua nak cover..gua pun hangguk tanda paham..gile,takkan gua nak geleng..mau naik pelempang bapak gua..pas pekse gua balik n gua take over..dun wori papa..hohoho...

1 comment:

  1. woit.....mamat tu dah jadi ketua kampung kat sana...dengar cite tukang pencegah maksiat...

    masyuk a dia lepas ni

    ReplyDelete