Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, October 5, 2010

macam haram...

sedang gua focus membuat esemen FW, ganguan mula hadir..golongan2 ekstrem ni memang xleh tgk gua rajin lebih sket..memang nk gangu nye..tp gua xlayan..mata gua focus membuat ayat2 cantik dan indah dalam mengkritik restoran dan makanannye...


namun,saat itulah,golongan ekstremis ni semakin kuat menggoda gua.."jom g umah ayu clw"..kata mamat ekstrem ni..gua wat xlayan..walopun begitu,gua duk ingat sape lak ayu clw ni..5 saat gua pikir,gua da tringat dak senior yg sama2 amik QMT..ohh..gadis tu..tanpa bepikir panjang,gua memakai baju dan sluar..tp xbemakna sebelum tu gua dalam keadaan bogel..gua berkain pelikat..k..undestan?gud..


kami lantas menuju ke umah ayu clw..gua duk pikir balik,sanggup lak gua stop wat esemen demi nk ke rumah ayu clw..ahh..persetan la..mmg gua nak rehat2 pun..penat kot focus wat FW selama 15 minit..hahaha...moto bergerak perlahan menuju destinasi..


tp gua lihat moto menghala ke 7e fasa 2..ahh,mungkin umah dia kat sane..pikir gua..tp moto singgah kat 7e..mamat ni trun bli air kotak..gua pesan sekotak milo terus..selesai membeli, lalu moto bergerak kembali,menuju ke rumah..

Sial lu mat,lu mainkan perasaan gua..kate jela nk bli air kotak..jgn la tipu gua ngan menggunakan ayu clw..gua repot ayu sok..konpem!!!

3 comments: