Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, October 17, 2010

mereka berwarna warni

sedang gua lepak dalam kelas, mata gua melilau tgk gelagat dak kelas gua..macam2 perangai..ada yg senyap, ada yg kecoh..ada yg xamik pot pun apa yg hepen dalam kelas..and macam biasa,ada yg masih menggali..setiap masa..

dak gurl kelas gua ni bleh tahan gak kalo bab melaram..kire bleh betanding la baju sape paling cantik..tp gua tau tu mungkin salah satu cara diorang memotivasi diri mereka supaya pegi kelas..gua suka pe tgk..tgk jela..nak puji takut koyak lak baju mereka dek kembang di puji..

berbaju cantik pun xguna kalo beg x cool..beg pun kena la mantap gak..kire cam pakej la..kan..baju da mahal, beg  pun kena shining2 gak..xkan nak pakai beg BEN 10 lak..memang tak kena la..ada yg tukar2 beg tiap ari..arini beg kuning,sok beg hijau katak pisang,luse coklat kulit ciku dan begitulah seterusnye..


sempat gak gua amik gambo..kot2 la ada masa terluang nak buh dalam blog...ni curik2 amik je..sape yg terlibat tu maapkan la gua k..sherin is luvin kot..kan?haa...pilih la nak yg mane satu..harga leh runding..







menarikkan warne-warne beg2 girl2 ni...beg dak laki xpayah le..dr sem lepas sampai ke ujung sem sama je..hahaha...besederhana la katakan...

2 comments:

  1. isu yg MENARIK....!!
    tahniah ye incik abu..hehehe
    i like ur blog..!!ggrrr...;))

    ReplyDelete