Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, November 6, 2010

PUM PAM PUM PAM...!!!

hahaha..gelak dulu..baru cam gengster cite jahat kat TV2..

gua xpaham sungguh..gua cite sal menipu..bkn cite pasal gua kecewa ke apa..
gua mmg da terima sal tu..tak payah nak ulang mende yg sama..ulang yg tu je dari dulu..gua tau salah gua..mmg salah gua..lu xsalah pun..

konsep yg gua cite aritu sal menipu..menipu..paham?so,xde kena mengena ngan gua create cite yg bukan2 pasal lu..da jelas lu tipu gua..2 je..bukan 1 st time lu tipu gua..dulu gua terima jela lu tipu gua..da suka..wat la pe lu suka..

gua malas la nk pnjgkan mende ni..gua ok je ngan relation lu skrg..gua doa yg terbaik..aritu je gua panas..gua update kat blog gua..blog gua..suka ati gua la..kn?bukan gua cakap menda salah..

selamat berkahwin..panjung umur sampai ke anak cucu..

bukan da xnak kawan..ni cara terbaik gua wat masa ni..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment