Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, November 12, 2010

ringan mulut..binase!!

semalam..gua,marko dan jido g makan..saper..kedai biasa..yang harga mesra studen...lagi2 studen yang sengkek macam kitorg ni..harge mesti bajet..even tak de awek cun..kedai ni pun leh tahan la die punya taste..kalo mee tu ada rasa mee..tak rase roti bakar..kire okay la tu..kedai ni gak tempat nak lepak nengok bola..tak ramai yang layan bola kat kedai ni..sebab gua ngan membe2 gua da konker..remote kitorang sorok..

setibanya kami,si mamat ni da bangun..ada bola ke malam ni bang..tak de..jawab kami serentak seirama..selesai order,si mamat ni duk skali..nak beborak mungkin...pumpampumpam cite sal bola,kedai makan,gadis2 UiTM,umur,dan disentuh juga bab hobi..

sanmpai satu part tu...berkatalah ia.."tak pegi jalan2 ke malam?"tak pun,duit da tak de.....cukup2 makan je ni..ujung sem ni da susah sket..duit da banyak abis..jawab Marko..mewakili gua dan Jido yang kusyuk menyudu nasi..

Biasa la studen bang.."SUSAH KEMUDIAN TAK PE!!"muka sangat yakin...

Gua mamandang Marko..Marko memandang Jido..dalam hati yang iklas ni,memberontak nak gelak..tapi gua tahan..takut besembur mee goreng gua ni....

hey Mat, mane de orang nak besenang2 dulu besusah2 kemudian..peribahasa mane ko amik ni..adoi la..ilang fil gua nak makan lu wat lawak tak betempat..

4 comments: