Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, November 15, 2010

kasih pamela andertu

di hujung sebuah kampung,tinggal seorang gadis bernama pamela..walopun berkulit agak gelap,pamela tak pernah langsung disamakan mahupun dibandingkan dengan pamela anderson..model amerika tuh..mmg tak de point lgsg nak samakan pamela nih..tp pamela tak penah tacing..apetah lagi mengadu kat biro wanita dan masyarakat daerahnye..sebab biro tu dipegang oleh jeniper,anak bekas tok penghulu..merangkap musuh pamela dr darjah 4..kes jeniper kutip yuran kelas tp gune beli jam gambar gaban..

bukan cite pasal pamela pun gua nak bgtau sebenarnye..gua nak cite sal ketidaksabaran gua nak g panjat gunung pas raya ni..mentaliti gua tgh high sgt ni..even gua lum stat trening ngan betol..pak syed da suh tren lebih sket..
sebab gua tanker walopun badan gua ni kecik..

ntuk trip ni,kalo lengkap yong belar,korbu n gayong,maka da 5 dari 7 G7 gua da dapat..tau tak g7 tu hape?bukan g-string..G7..ia istilah bg 7 gunung tertinggi kat semenanjung..gunung yg melebihi 7000 kaki..dari aras laut..tak salah gua la..kalo salah tegor la..

then tggl tahan n ulu sepat je lg..
sebelum abis blaja,gua nak terai gred G7 ni..no meter wat..kire cam sef actuali*^*&(^ la.. tak reti aku nak menaipnye..haha...

maka pamela bertekad ntuk merebut jawatan biro yg dipegang oleh jeniper..pamela da susun 2,3 strategi yg bg pamela da cukup kuat ntuk kalahkan jeniper binti ahmad razimudin..sekian..

No comments:

Post a Comment