Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, May 2, 2010

ahad yg melengaikan

ahad malam..

arini paper event..
ok la..ngan markah pembawakkan 41/60...
soklan last je aku silap wat..
huh..watefak..

balik g makan kat luvlove..
pki duit seman..duit aku xdapat nk cucuk..
xcukup 50..40 pun xleh..

kepala aku da tringat bntl busuk aku kat umah..
dan2 lak stan ajak pg karok..
dan rata2 dak lain pun nk g gak..
aku pun ikut gak la..

balik jap tukar baju..solat..jalan..
sampai2 aku da mikir nak sumbangkan lagu pe..
lg first aku dani california..red hot chili papers..mcm haram nyanyi.
lagu ada rap2 sket..
bebelit lidah aku..

then lagu meniti suratan..
separuh je..sebab aku g toilet..
then aku tetido jap..
sejuk port aku 2..
layan..
walopun aku duk terdengar dak2 ni samakan aku ngan ajai..
gelak dlm ati jela..
aku xlarat tol ni..
bgn2 je aku amik lgu gun n roses..don't cry..
haha..lgi cm haram..tggi gila..

lagu last aku ku kunci rindu buatmu..izzla..
separuh je..sgt2 tggi..
shima ngan fatin smbgkan..

balik lepak kt hakim lama..ngeteh..
sampai umah brg2 jap..
then wat pa yg patut..

skrg aku nk rehat..
cepat la procument..
aku nk balik kmpg..
xde pe yg istimewa lg kat sini..

No comments:

Post a Comment