Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, May 1, 2010

bikin aku cuak...

sabtuday again..
tgh ari..

td aku kuar jap..ronde2 nek keta pesot..
saje bosan..
padahal kena g amik abg aku kt lokasi yg aku mmg xtau pun..
pki jalan je..
odw abg aku ckp xpayah amik..
adoyai..tensen tol..

balik aku sggh selaseh cari barang nk melahap n meratah..
wat geli2 masa stady..
mentaliti aku set lauk biasa je..sebab ada 7 hengget je ni..
aku nmpk rebung masak lemak, lama xmakan..
aku ceduk sket,5,6 keping..nipis..i likes..
amik keli sekor..xnk ayam..muak..

trus g kaunter..dgn yakin.milo ais..bungkus..
brader 2 pun pki la sempoa elektronik dia kira..
laju..
tertera 9.50..
alamak...short 2.50..
aku wat2 rilek..

apa nk wat ni..kpala aku ada 2 opsyen..
cancel milo ais tersebut..
or aku wat pengsan
xsemena2 abg kira semula..
tertera 5.90..

watdehel bro..
bikin gua cuak je..
kire la btol2..
mende ni leh mainkan hati dan perasaan gua bro..
silap2 gua pengsan td cover malu..

No comments:

Post a Comment