Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, May 6, 2010

hehehe

khamis..
pas maghrib..

hahaha..hohoho..hihihi..hehehe..
abis da paper aku arini..
overall???emm...bleh la kot..
padan la ngan usaha aku yg tak seberapa 2..
tp puas ati la walopun ada yg aku rasa rugi sgt..

balik kampung..

kalo ikutkan aku ingat nk balik petang sok je..
tp akak aku msg nak wat makan2 ntuk syirah..besday dia arini..6 mei..
sekejap je..da setahun da dak kecik 2..
k.long cakap da pandai jalan da..laju..



ni pic lama..yg baru x transfer lagi

so,aku decided balik ahad pg..insyaallah kalo xde aral melintang..
balik ngan moto..cam xjd je nak join trip hiking..
duit kurang..sem depan jela..

seriesly hari2 yg aku lalui 2,3 minggu sgt sunyi..
xde pe yg menarik da..
aku pun xtahu knapa..
kdg2 mmg bosan giler duk umah even leh on9 selalu..
huh..kosong..
harap balik kmpg ni aku cpt ok..
wat la keja pape nk cari duit.

harap hari2 akan dtg ni better days for me..
n for her.hopefully..
aku ingt slalu kat ko..
tp effort aku da kurg..
sorry..
don't worry..i still ur fren..ordinary fren..
enjoy ur holiday at 'kmpg'..
take care of urself..ur bro n sis..
hehe..
daa....

No comments:

Post a Comment