Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, March 16, 2010

Aku Sudah 24..

awal pagi selasa
0242...

aku sudah 24 semalam..
sudah tua rupanya aku..
walopun muka masih muda..
cm babyface bak kata kawan2 aku yg seakan mencaci..
hahaha

apa yg aku dah wat selama 24 tahun????
baik???......ada...bnyk...
jahat???...pun ada..bnyk gak..
ahhh...kenapa perlu ada jahat tu.....??
knapa x yg baik 2 je..
angkara syaitan sume 2..

pada umur 24 ni,xde pe yg aku nak wat melainkan belajar n bahagiakan mak ayah n kawan2 aku..
aku mahu 'BERJAYA'..macam brader yg tunjuk jari kat otak 2..dalam paper 2..
tau x??
muka konfiden dia 2..aku suka..nak gelak pun ada..
hahahha..aku gelak gak..

seperti biasa,aku x perlukan sambutan sebab family aku da dilatih cmtu..
just ucapan..sempoi je..aku selesa cmtu..
hehehe...dan tiada lagi kad buatan sendiri dari 'dia'..dulu aku akan menantikan ucapan dari 'dia'
wah..kali ni ucapan dr 'dia' hanyalah biasa..tidak se'special' dulu lg..

nnt la akan ku update lg..story from aku kecik sampai umur 24 ini..

3 comments: