Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, March 22, 2010

mat rempit yang keciwa..


17 mac 2010
10 mlm-2pg

aku lepak minum n makan kat komersial..malam ni malam khamis..membe aku cakap nk tgk gadis pg n balik klabing kat area sini la..aku pun lepak la..tp tujuan utama aku mmg nak mkn minum je,..

layan punya layan..sambil mengutuk sesama sendiri..aku ternmpk 3 gadis sedg menunggu somebody kat bwh apartment diorg..seksi tertarik mmg baik punya..aku pun memerhati la tgkah laku mereka..

xlama pastu datang sorg mat rempit membawa moto modyfiednye depan awek2 2..lalu dpandang gadis itu smbil me'remp'kan enjin motonye..weeet..wett..weeeeeeetttt..wet..garang..haram awek 2 xpandang pun..mat remp 2 pun blah..xlama dtg lagi..parking tepi sket..belek2 enjin kilatnye..

selang beberapa detik..muncul sebuah keta mewah..buatan luar negara..lg kilat dr kulit enjin moto mat remp td..xpayah nak remp2 pun enjin 2.4 liter persegi 2...xpayah kuar muka pun..gadis2 td da sengih2 pg kat kreta 2..

dalam ati aku,"mat remp,ko xcukup besi la nk ajak gadis 2 pg berhibur..diorang nak naik besi lg bnyk......."


en seman pun gelak tgk gelagat mereka..


4 comments: