Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, March 29, 2010

Beruntungnya kamu

isnin..
sesudah subuh..

dah brape malam aku xtido..
sebab terlebih tido siang..
batman pun reti tido malam..lagi2 kalo dia xde job..xkan dia nak lepak kedai mamak lak sementara tggu kes..

2 mggu ni mmg jiwa aku kacau gila..
aku still tringat kat dia..gila payah aku nak lupakan dia..
macam2 mende da aku wat nak lupakan dia..tp xde la tahap aku kena mandi bunga..

dia skrg da bahagia ngan pakwe baru dia..aku lak meneruskan kehidupan aku seperti biasa tanpa dia..semakin aku dekat ngan dia semakin jauh hubungan kami..1 benda yg aku btol2 x sangka..harapan aku kami leh selalu bersama da jd kenangan..leh simpan dalam muzium dah tahapnye..

bukan senang aku nak smpi tahap sayang aku kat dia..aku penah kena tggl awal2 nak kenal dulu..aku penah kena ugut ngan ex dia..sampai tahap nk g kelas pun takut..
perghh..terasa cam semalm je aku lepak ngan dia kat pantai bersih..sambil layan mee sup ngan abc..mmg bes..balik sggah bundle cari baju..

teruk sangat ke keputusan aku waktu 2?..aku rasa tak teruk mana..aku ingat lg aku penah cakap kalo x ok ngan laki 2,aku still ada..kenal dulu ngan laki 2..tgk cmne..aku bekorban kalo jodoh dia da smpi pda waktu aku lum sedia..aku telan walpun pait2 masam..tp lain jd..

ingat lg aku petang 2 aku lepak ngan seman kat tepi tasik..tergerak hati aku nak tepon dia..tanya khabar..perkembangan ngan bakal tunang katanya..bila aku dengar x jd dalam ati aku ni dah berbunga giler2..leh bersama smula..tp aku silap,dia da suka kat classmate dia..yg dia da kenal 1 setengah tahun..yg cucuk time dia tgh serabut..bila dengar cmtu,aku rasa cm nak pusing 5 kali je tasik 2..even aku berkasut kulit buatan clarks..bundle..malam 2 aku da xsenang duduk..aku lg x bajet mende ni jadi..even sblm tu aku da ada bau sket2..tp aku diamkan..

aku x macam yg dia sangkakan kot..aku mmg xpenah ada girl lain selain dia..cuma cara aku lain..aku x letakkan cinta aku no 1..mgkin sebab 2 dia da xleh trima aku..dia nak yg lain..sebab dia pnh cakap..kalo dia xdapat aku,org yg datang merisik dia pun xkan dapat dia..maknanye,classmate dia bleh la..haha..patut wat statement cmtu..

aku ngaku yg aku xpandai nk jaga dia..sebab aku bukan org yg reti sgt nk becinta2 ni..dia mgkin cakap yg aku da tlmbt..baru nak nyesal..memang pun..tp bukan cmni yg aku harap n jangkakan..

pe2 pun,memang aku susah nak lupakan dia..kalo sehari,mesti ada nye aku pikirkan pasal dia..sume saat aku ngan dia..ada je datang satu2..aku kenal dia cmne..dia lemah..tp kuat semangat..aku bangga ngan dia dulu..

skrg aku x tau nak watpe..hidup aku mmg kosong sangat..bnyk mende yg aku nak wat,tp x jadi..bukan nak cari pasal,tp sini jela tmpat aku nak berkata2..menulis apa yg ati aku selalu cakap..maafkan aku kalo sape2 xsuke aku tulis ni..tp aku kena..

so skrg aku masih cuba hidup tanpa dia..sangat sukar..
mampu ke aku..
wallahualam..






4 comments:

  1. sabarlah aspul..hidup klu xde dugaan, bkn hidup namanya..apa2 hal, ingat pd yg Satu..Dia dah ada sesuatu yg terbaik buat ko..

    ReplyDelete
  2. ape cite ni geng..jgn lyn perasaan tu.dh bkn jodoh..btl ckp hanim tu, ingat pd yg Satu..yg dah terlepas tu,biarkan.mesti akan ade pengganti yg lbh baik nnt..

    ReplyDelete
  3. tq..saje layan2 perasaan di subuh hari..hehe..

    ReplyDelete
  4. abu..abu..xsangka byk benda yg abu pendam kn ye..mslah cinta berbunga2 lak 2..dlm klas nmpk sempoi jew..upenyer dlm hati ade taman..hehe co0l ye beb..bunga bkn sekuntum..hehe mmg 1st luv sukar di lupekn..but hidup mesti d teruskn..yeeaahh..!!
    u r0ck man..!! ;)

    ReplyDelete