Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, March 22, 2010

Balik Liverpool

last wik

mggu lepas aku balik kampung,sebab mak aku xjadi nak g nengok cucunye kes ada kenduri kat kampung..aku mmg x amik port pun ngan kenduri 2 sebab dak2 kat kmpg pun xbrape nak pg sgt umah 2..

seperti biasa aktiviti ptg2 aku kt kmpg pg mandi sg pahang..tiruk mahupun lipat kambing aku praktik n praktice..sebab asalnye nak jd cam brian lomas..dak kecik yg men terjun2 tu..malam2 aku lepak kat kedai sawit..sebab lokasinye dlm ladang sawit tepi hiway kuantan-segamat..bnyk benda disembangkan dr aspek kampung mahupun remaja di kampung..masalah peparitan pun timbul gak kdg2..

bncg pasal tanaman2 kmpg ni paling aku frust sebab nenas aku tanam dulu xmenjadi..angkara binatang kaki empat pendek 2..
xsekolah punya binatang..2 ekar kot aku tanam skali bearing..haram btol..

3 hari kat kmpg rasa cm 3 jam je..isnin petang aku gerak balik..mrempit..
aku ada gak pikir 1 hari nnt aku nak duk kmpg je..jaga kebun bapak aku..
sape2 nak jd bini aku,lupakan kehidupan bandar..
kita duk kmpg je..
syok wuu!!!

No comments:

Post a Comment