Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, April 24, 2011

balik kampung

helo eberibadi..

selasa lepas gua mrempit balik kampung..ngan e pangkah 5 bapak gua...sangat laju moto tu..tahap bleh naik tensen gua nih..masa kat Karak tu bleh la gua leading bas ekspres n treler2 yang berat nak daki bukit..sampai je hiway pantai timur,dgn eksyen sekali mereka memintas moto gua..tensen tak?tak?gua tak nak tahu..

da nak dekat samapi umah baru hojan..lebat lak tu..gua da malas nak cari basten wat beteduh..gua rempit gak selaju mungkin..lagu2 hit meniti kat bibir munggil gua nih..maher zain pasti..heh!

sampai2 je bapak gua takde kat umah..setelkan hal dia...mak gua menyambut..gua salam cium pipi..rindu sungguh gua pada mak bapak gua...lepak2 gosip hal kmpg sambil mata mencari bantal BEN 10 gua..nak lelap..td atas mto dapat lelap kejap2 je..

malamnye gua layan berita ngan mak gua..ada pulak anak OCS datang ngaji...gua tak larat nak ajar..gua ajak budak kecik tu main gusti...gua xmengalah..gua tak bg langsung dia peluang tumbuk gua..gasak kau lah budak..

pastu gua lepak tgk tibi lg...tiba2 mak gua bg soklan cepu mas..ala2 sape cepat dia dapat...

" da ada member belom?"...member tu merujuk kepada awek/gadis pilihan...

dgn tenang gua jawab..."tak lagi..malas nak mencari".....macho tak?

"ish,jangan gitu..cari2 la..jgn la ingat sangat yang lama tu.."nada sedih mak gua..

"hehe" sengih gua tak tau nak jawab pe..

mlm sok nye gua main fitsal even kaki ni stil bengkak dek teseliuh aritu..maka betambah la lebamnye..
sekian saje cerita gua di kmpg...

pesan mak gua yang diulang bnyk kali...

"De, subuh tu bangun!!!!"

No comments:

Post a Comment