Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, April 11, 2011

hari-hari yang dilalui artis...

sebagai artis lama dalam industri, gua xlekang dgn pelbagai masalah dan problem..2 mggu terakhir sebelum setadi wik ni buat gua sgt2 weak..lemah bagai...gua tetap kekelas mengisi borang kehadiran,walopun ada lubang2 sekali dua awal2 sem dulu...nomel la tuh..clash ngan shooting dan pelbagai lagi...hahaha

mggu nih,tggl 1 test,1 present n redo proposal hebat gua tuh...gua nak tachap bg mantap, aritu pesent gua dah wat muka sweet perabis ntuk puaskan hati lect gua yang bleh tahan songehnye..susah gak dapat lect tahap prof ni..dia punya expektasyen tggi nak mampos..so, sebagai bes studen alaf ni, gua sahut..malah gua sambut cabaran tu..lengai macam gampang rasanye..

abis sume ni,gua da kena belek2 buku2  yg da berahabuk tepi loker gua tuh..cari semula note2 lama n test2 yg lama..wat rujukan..ada gak plan nak g Penang jap..rilis tensen..buh pasemboq sket, layan sunset tepi rnr bagan ajam...

harap gua bleh setadi ngan suksesnye..pada umur sebegini, dia punya malas teghok..teghok...kalo u olls peminat gua yang perihatin lebih,tolong2 la ingatkan gua..tolong pesan sama gua..lagi elok kalo nmpk gua malas sgt, sepak je gua..pastu cakap "woi!!rajin sket setadi"...sebab kalo u olls sepak then blah,silap2 gua sepak balik...kehkeh...

4 comments:

  1. "woi!!rajin sket setadi"

    hahaha...artiss bang..nk sainnnnn..!!

    ReplyDelete
  2. nak sain?peminat ke?kalo bukan jgn nak mintak..mahal..

    ReplyDelete
  3. mekasih peminat..kau pun same gudluck..pas final climb sampai kna halau..

    ReplyDelete