Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, April 24, 2011

cerite horor

jarang sekali untuk gua setori sal horor2 ni..tp gua share gak la..

one day, gua g climb kat seksen 13....gua gerak pun da lewat..kul 12 mlm dr puncak..lonely..puas da gua ajak my pren..xde yg sudi..sentap mak..

sampai then climb sket then masak megi makan ramai2 dalam kuali..terbaek..pastu g lepak kat mamak tgk bola..mata da berat..soknye ada kelas...hati nak tido,tp nak balik takut...tp sebab malas lak nak lepak s.alam,gua gagahkan jua drive kul 4 pg area puncak perdana-puncak alam tuh...lantas proton saga din gua lenjan..

gau ingat pesan org2 tua..jangan berani sgt,jgn takut sgt..so, gua pasang lagu kat hp gua..gua hurming kan lagu tersebut..bila nak dekat area mata air tu,gua cari lagu2 keinsafan dan kalo bleh gua nak sgt pasang Surah2..tp xde..baru gua sedar..

gua cari sampai la gua jumpa 1 lagu ni..terus gua play..volume gua kasi sampai santak..masa lalu kat mata air tu,gua nyanyi kuat2..mata gua mmg da xpandang side mirror,cermin tgh,seat blakang mahupun seat sebelah driver..langsung!!!mata pandang depan...

For the rest of my life.......i'll be with you...maher zain.....

hah!!!lagu tu lah yg gua jerit...tu je lagu yg gua ada menyentuh keagamaan...rasa insaf sgt time tu...

horor kan?gua rasa cm bangang pun ada...heh!!!

4 comments:

  1. ko dah try bwk kete sorg2 pastu tutup lampu kete...nice weh,

    ReplyDelete
  2. meh aku blutut satu album maher zain kat hp kau.
    simpati -__-''
    haha!

    ReplyDelete
  3. haha..lagu Barakallah..even lagu tu ntuk org kawen..ahaha..

    ReplyDelete