Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Thursday, April 28, 2011

boleh rugi gua camni...

hai peminat semua...sori lah,gua bizi sket..gua kan setuden yg power, 2,3 hari ni sibuk sket tgk org setadi..gua tgk n cuba amik feel tu..n malam td gua mampu setadi dgn suksesnye..

sempena kesuksesan tu,gua g tgk bola lak...hahaha..tu cara gua...dr gua tdo,bek tgk bola..

cerita sal rugi nih,td gua jawab paper first gua..Kicen Planning n Design nama paper tuh..pandangan gua pada penjawaban gua td okay tak okay la..

yang pasti,habis la dakwat pen baru gua tu gua jawab,goreng sket, tambah2 pendapat sendirik n suasana sejuk dek hujan membuatkan tangan gua krem xleh stop menulis..sampai thap.....

Puan, mintak pen tambah satu!!!..jerit kuat2 bg clasmate saiko..hahaha

ada lagi 5 paper..maka, lagi 5 pen kena beli..susah tol jd setuden cemerlang nih..



No comments:

Post a Comment