Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, July 11, 2010

gua merindui kamu..

baru beberape ari gua kat sini,badan gua da sengal2..

mane xnye,tdo lewat bgn awal..awal la sgt..

didalam hati kecil gua yg suci murni ni,deruan air tejun melimpah lalu mengalir ke hilir merememberkan gua
pada Mis Tanaka..ye....mis tanaka..
asal jepun...
tp bukan yg berlakun kat cite punyu munyu tu..
dak baik ni..

masa gua kat kampung gua spend kan masa lapang gua ngan dia..
kehulu kehilir gua bawak berjalan..
siap bawak dencing lg..

ohh..harap kamu olwes sehat Mis Tanaka..
nnt gua fre,gua visit kamu di kmpg..
jgn wat hal..
nnt bapak gua marah,
gua gak yg kena tanggung..
even gua xsalah..

mis u mis Tanaka..
hahahahaha.....

lagu untuk mis tanaka..

bukak sendiri la link ni..

http://www.youtube.com/watch#!v=p1SZNfNsroM&feature=related

No comments:

Post a Comment