Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, July 14, 2010

wil kip rokin if my fan kip roling

dah 3 ari gua pg kelas..n tiap kelas mate gua layu..macam stone je..sambil kemam ceklat pun gua leh telelap..watdehel...gua rasa jelas sgt madam nmpk gua tdo..tp dia wat rilek je..serilek gua layan tdo..hahaha..

td lak kelas qmt..paper maut pesan senior2 gua..bak kata marko n jido,jgn ponteng kelas qmt..sekali tetggal sakit la gua nk pekup balik..da la gua ni slo...

pg td bg gua 1 cabaran yg sgt pait ntuk gua tempuhi..sepait biji langsat..kelas marko ngan jido kul 10.30..aku lak kul 8.30..gile susah gua nak bukak mata..tp demi mggu first gua kat sini,gua gagah gak bgn..gua slo kan kipas level 5..sbb kipas ni la wat gua membatu je...gua tgk marco ngan jido sedap je layan mimpi..mimpi pe xtau..si marco tesengeh..si jido bepikir..macam haram..

duit da sket..buku makin bnyk nak kena cari n potostet...mane gua nak cari ni..aduh....

No comments:

Post a Comment