Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, July 16, 2010

Jido wat hal lagi...

ptg smalam sedap2 gua layan mimpi ngan selena gomez gua,marko tepon suh amik dia ngan Jido..kat kampus..
tepaksa la gua ucapkan bubye kpd kekasihku selena..selena melepaskan gua ngan perasaan sedih..hahaha...

then gua,marko n Jido decide layan minum jap...


Marko makan..lapo katanye..mee basah..

gua ngan Jido kongsi roti..


sedang we ol borak2,tetibe Marko mengamuk..ada kucing dtg wat muka manje nak mee Marko..

Marko marah kat kucing 2..marko hayun kaki secara manje alih kucing 2..pastu baling udang..

"Nah,makan udang ni..jgn nak pnjat2 peha aku ni!!"marah marko..

Gua ngan Jido gelak..lupe nak rakam..

malamnye lak kat kdi sama we ol g makan..

siap makan Ja pg bayor..Ja kata ada studen prise...

pastu Jido, Marko n gua lak g bayar..

sampai je kat kaunter,lum sempat brader 2 tanya makan pe, Jido da cakap..

"studen bang...studen.."

meraih simpati harga murah..

brader 2 da muke pelik..

gua nagn marko da gelak..

harga srupe jugak even Jido da jerit.."studen.."2 kali lak tu..

Jido bengang...

No comments:

Post a Comment