Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, July 24, 2010

hik..hik..hik..

semalam gua g anto agreement pt gua..
nasib bek la setel sume..last minit punya keje..
stail gua la 2..baru la smgt..kepuasan dia lain sket bile wat las minit ni..
dugaan??of cos ada..silap print..hehe..even time 2 gua rasa nak nangis..tekanan..

tp bkn 2 yg gua nak cite..
cite gua lebih berkisar pada penantian gua yg sepatutnye menyeksakan tp jd sumting yg interesting..

sewaktu gua sampai pas jumaat,turn gua lg 200++..sgt ramai..
gua da tensen..sebab xde membe..
gua paking kat 1 pot,gua duduk sambil mata gua melilau tgk gelagat dak fresh..
macam2 style..lg2 style kl...haha..

then mata gua tersearching sorg gadis memakai baju kurung paten lama tu..yg dak gurl slalu pki skrg..
melihat mukenye merememberkan gua pd si E..huhu..nama sebenor dirahsiakan..baru la tril..

gua layan usha die..bntuk muke,body n senyuman swet2 hot dia mmg seiring dgn si E..
gua xtau la die pasan ke x..tp even turn gua lg 200 lebih,gua rase cepat je..
sebab gua tgh feel nengok dia..

pikiran gua da melayang mengimbas kembali kngn lame gua kat penang dulu..
gua rase gua tesenyum sorg je..ntah org pasan x aku duk layan feel sorg2..
mgkin ada yg kate gua gile sekejap..
ahh..gua peduli ape..salah awek ni la duk depan gua..

gua x amik pot dah dak fresh matrik yg td wat2 ramah tegur gua..cite pasal jam kredit..
sori dik,abg makan pun org suap..inikan lak jam kredit..
mmg abg xtahu..gua kosentret kan diri gua pada gadis ni je..
gua ada misi..

then gadis 2 blah..mgkin da siap..
mate gua folow kemane dak 2 pg..dgn harapan gua dapat melambai sambil jari tnjuk gaye telepon..
sedang gua menunggu gadis 2 tepandang gua yg muka da stenby nk wat muke manje bile die toleh,
gadis itu ditegur oleh seorg lelaki..kacak n badan agak taf dr gua,gadis 2 mengambil beg yg laki 2 pegang,bf dia mgkin..tolong pgg beg awek dia..lantas kuar besame ntah kemane..

ahhh..watefak..jem..gua mengetap bibir..aduh..
potong tol la..
tp gua assume yg 2 mgkin abg dia..
xpun kazen die..
xpun balak rumate dia..
xpun abg ipar die..
xpun bodygad bapak die..
gua xnk assume 2 bf dia..haha

lg 15 org sebelum turn gua..gua rasa macam sejam nk tggu 15 org tu..
td 200 cam 10 minit je..
mane taknye..gadis 2 dah blah..
dah xde keje,gua ajak dak matrik skemarama beborak..jam kredit ni sebenarnye....bla...bla..bla...kene skor jam kredit yg bnyk..jgn ponteng kelas..jgn sibuk becinte..dak matrik tu mengangguk tnda undesten ngan ceramah free gua..

watdehel!!!!!

No comments:

Post a Comment