Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, July 14, 2010

hancuss....

sebelum gua balik puncak alam..vilagers gua tanye..

"dah,aok balik bile plok??"

"mggu se lagi.."jawab gua konfiden sambil angkat2 kening meyakinkan vilagers2 sume..

"ngape pulok??"tanya togok,xyakin ngan jawapan gua sebelumnye..

"makan buoh la..penat2 kwan jage bagi lawo..xkan xbalik.."sambil gua tepuk meja kedai cendol mak gua....

sriesli gua mmg malas tol nak balik pncak alam ni..bukan malas blajo..buah2 tgh nak masak,durian lak da gugur..tensen2..

n lg gua tensen dapat tau ada modul lak mggu ni..arghhh...baru plan nak ajak membe2 gua datang umah..sebab gua da jnji ngan dia ikut balik kmpg gua..minat durian katanye dulu..huh...kalo ada rezki,ada la ye dak busuk..hohoho..

harap mggu lg satu sempat lg ngan durian..rambutan konpem ada..
sabo...sabo ye aspol....

No comments:

Post a Comment