Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, April 30, 2010

haish..

jumaat malam..
1.00 pg..

td masa makan kat Idaman,Damansara..aku teringat nak tepon kecik,dak arau yg selalu aku kaco kalo nek gunung..sebab dia sorg dak gurl yg kuat makan,cepat lapo,pastu kentot mrata..kitorang pggil dia kecik tong sampah..sebab dia antara yg akan habiskan lauk time makan..kalo xde makanan,dia akan mntk kat sorg2..
sume org dia tanya..
pastu nk angkat brg2 yg ringan je..
mane aci kecik..
aku pun tepon la dia..

perbualan kami berkisar kpd program cuti sem ni..diorang da arranged utk trip V2..
Gayong,korbu n yong belar..15 mei..10 ari..gila lengai..

part yg bes ialah soklan ni..
'how much?'..tanpa segan silu kecik cakap...'ada rm350,leh la ikut'..n serta merta tesembur sup ayam dr mulut aku..

wah....mana aku nak cari bnyk 2..
aku xpuas ati..aku tamatkan pggln tepon terhadap kecik..

aku tepon aji kerek arau..
'apa program aji?'...tanya aku..

gunung tahan..12 mei..
as usual..'how much?'..dengan tenang aji jawab....'rm350..jom la..'..
cam td,tersembur secebis ayam dr hidung aku..haram tol..
''nnt aku konpemkan smula..'kata aku dgn nada lemah..

termenung jap aku..
mana nak aku korek 350 tu..kurg2 aku kna ada 450 ntuk suma kos aku..
nak keja mmg xsempat da..
simpanan aku ada dlm 61 hengget je..
2 pun anytime leh abis..

termenung lagi aku..
aku seluk poket,aku pndg sony ericson k800i aku..brape harga ko skrg yek..bisik aku dalam hati..
kalo aku jual ko skrg 200 dapat x..
tp hp aku xmembalas..diam..tunduk membisu..
respon please..xde gak..

aku tgk cm da xde guna hp aku..
ada hp pun xmcm ada hp..huh..dulu mgkin la selalu berbunyi..
sekarang da kurang..nk berbunyi kena msg dulu..
watdehel..

aku ada dalam seminggu je ntuk wat decision..
good decision perhaps..
sayang lak kt hp ni.
da 2 thn lebih ko jd kawan baik aku..
tgk la cmne..

time nak balik,ada lak mamat vespa tarik pikup
ni 1 lagu wat aku bare..
nk baiki vespa lg..
sem depan nk rempit kat puncak..
adoyai..

thinking2..
cmna mo wat..
apa tindakan aku..
huh..

No comments:

Post a Comment