Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, April 12, 2010

menunggu exam abis

pagi jap laginye isnin..
menuggu azan subuh..

exam aku mggu depan da stat..adakah aku sedia..totally im not..
bnyk lg mende aku xpaham n xcover..apada..malas tol rasanya..
susah la xde org terdekat bila jd cmni..xde tempat nak ngadu..nak becerita..
yg ada skrg pun xsemua aku leh cite kat dia..yela..dia ada komitmen lain lg..so aku tumpang sket2 je..hehe..

bila abis exam nnt aku nak cari duit sket..aku nak pegi V2..apa 2 V2??sejenis keretakah??motokah??ataupun sebuah buku terbitan lim tat??tidak sama sekali..V2 merujuk kepada expidisi gunung..meliputi gunung yong belar,korbu n gayung..kepala aku da sket2 kat sana..berjalan membawa beban..melengaikan diri..mengutuk..mencemuh..bercerita hal semasa..melepaskan tensen..melihat ciptaan tuhan..melihat keunikan ciptaaNye..medapatkan kepuasan berekreasi..jauhkan diri dari kesesakan otak dan mata..merapatkan hubungan sesama kawan..n disinilah mungkin aku akan melepaskan segala masalah peribadi, masalah pembelajaran n masalah-masalah lain..

jika aku dapat pt aritu,da tentu aku sambar beg baru kat pertama kompleks daripada aku bli laptop..haha..kepuasannya sgt lain..harap aku dapat kumpul sedikit duit..kalo xde,tepaksa la mintak kat abg n akak aku....

n mgkin aku akan merindui dia..haha..mana ada line nk tepon n msg..pki burung merpati pun xlarat dia nak terbang anta..

masih menanti..mengira waktu..menghitung hari..

2 comments:

  1. ♫ menghitung hari. . detik demi detik. .masa ku nanti apa kah ada. . . ♫ - -> khas untuk awak. . .

    ReplyDelete
  2. haha..mekasih..sumbangkan lagu tersebut..

    ReplyDelete