Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, April 13, 2010

terima kasih mak, bah

tgh ari selasa..
14 april..

td tepon mak..
mak tgh masak..
lauknye ikan kerisi bakar atas dapur..
cicah sambal kicap..
fevret dia..

tanya bah watpe..
bah mesin rumput..
fevret dia..

aku kat sini...
makan nasi..
lauk ayam..
teh o ais..

dasar x sedar diri..
bli rokok bleh lak 2..
dulu aku keja xpe gak..

sedar la aspul..
aok 2 anak org susah..
jgn nak membazir..

mak bah smyg..
tiap ari doa kat anak2..
aku baru2 ni la stat smula..
sebab tgk cite apa ntah..
nasir bilal khan tgh doakan anak2 dia sihat,ingat mereka,doakan mereka..
tertouching aku tgk babak tu..
aku sebagai anak??ada ke??

stat dri tu aku pikir smula..
harap adik2 n akak abg aku pun sama..
masa tak menunggu kita..
izrail x lambat sesaat..xlewat sesaat..

aku bukan baik..tp masih reti memikir..
tindakan aku??slow!!!!

3 comments: