Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, April 16, 2010

restoran gua..

jumaat..
mggu yg memenatkan berakhir..

aku bukan mo cita pasal arini punya cite..
ni cite ari selasa aritu..

pas test BEL,aku n seman nk pg makan..
even kpala aku da teringat bntl busuk aku..
tp kn sedap geli2 ngan bantal buruk kalo perut knyg..

dan2 plak edda n the gang ajak aku n seman join depa g restoran abu..
apekes mkan kt restoran aku..aku da puas la makn kat situ..
dalam atiku berbicara bongkak..

ok2..aku join hampa suma..
sampai2 cucuh dulu sebatang rokok..
wat ilang stress..konun la..

dekat 10 minit aku duduk,xde sape nak layan..
aku tau aku bukan artis,tp aku custemer kot..
be respekful la kat aku..
xkan nak aku bancuh air sendiri..
rosak la nama aku kat area s.alam nnt..

xlama kemudian the girls dtg..
lama da ke?tanya maryam..
lama gak la..
duduk2..

baru la pekerja nak dtg..
then aku pun pesan makanan bukan fevret aku..
kot2 la sedap..bang,nasi goreng ayam..teh o ais..

xlama kemudian dtg la order aku 2..
aku pun amik rasa..

harga sket nye mahal,service lembab rasa cm apa..
hangin aku..aku jerit gak xsedap..harap2 diorg dengar keluhan jujurku ini..

kedai nak mewah2..harga nak standed..
rasa cm haram..
pantang tol aku..

mmg kena ban la restoran 2..
kak ruby seksen 2 lg ok la even panas..

No comments:

Post a Comment