Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, April 30, 2010

malam ini..

malam jumaat
suram..

xtau nak tulis apa..
ada mende nak diluahkan..tp smpan dulu la..
bila tiba masa..
xlarat nak menulis..
xmampu nak meluahkan apa yg disimpan dlm hati aku ni..
eceh..sempat lagi nak bermadah..macam sial je..
ni lagu bes..cari la..
layan...

Malam-plague of happiness...

Malam ini ku nyanyikan,
Sebuah lagu lama yang terbuku dalam nistaku,
Hilang daya, hilang mata,
Inginku luahkan segalanya,
Agar engkau sadar semalam,
Aku, hanya meminta-minta,
Secebis harapan menanti masa hadapan,
Oh, oh, oh…

Malam ini tak terhenti,
Tiada nafas lagi,
Melunaskan segala janjiku,
Aku pinta kau berserah,
Moga penghujung cita-cita kita tak terdampar semalam
Aku tiada nafas lagi pikul beban ini,
Yang kerap jatuh lari,
Oh, oh, oh…

Malam ini tak terhenti,
Tiada nafas lagi,
Melunaskan segala janjiku,
Aku pinta kau berserah,
Moga penghujung cita-cita kita tak terdampar semalam,
Aku tiada nafas lagi pikul beban ini,
Yang kerap jatuh lari,
Oh, oh, oh,
Aku tiada nafas lagi pikul beban ini,
Yang kerap jatuh lari,
Oh, oh, oh…

No comments:

Post a Comment