Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Sunday, April 25, 2010

kehilangan...

sunday day..
tgh hari..

hanya unuk berkongsi..
xmampu untuk bercakap lg..
terlalu segan untuk berkata-kata..
hanya mampu menulis..

dulu
mgkin aku kawan baik ko..
mgkin aku tmpt nak beborak..
ko tmpt aku nak aku nk share sumthing pasal hidup aku..
kehepian aku,ke'bengang'an aku,life aku tiap ari..

now..
aku rasa yg ko mgkin da selesa ngan org lain..
hehehe..
btol kot..mgkin dia lg memahami ko n x wat ko serabut..mcm aku ni..
xpe..aku terimanye dgn hati yg terbuka..
aku xnk ko terpakse ntuk msg aku lg..
xperlu ntuk rasa bersalah xmsg..
hohohoho..
aku leh survive kot..slow2..insyallah
bg aku masa sket je..

tp pa pe pun mekasih sudi jd kawan baik aku sebelum ni..
amat dihargai..
akan diingati..selalu..
malu untuk bercakap lg pasal ni..

xtau lagi mo wat cmna..
semoga hepi selalu..
cepat sembuh dr sakit..
jga makan..2 paling penting..
jga semayang..
jgn pk aku ni pelik ke ape..
sebab aku tau ko paham aku cmna..
n ko tau dulu ko cmna ngan aku..

mintak maap bnyk2..
kalo ko terbaca,2 menda aku nak ko wat..
1.ignore je..
2.kalo marahkan aku,ko anta msg cmni..
"ko ni bodoh la"..
paham la aku cmtu..
hihihihihi..
maap skali lg..

abu..

1 comment: