Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Saturday, August 14, 2010

arghhh...

pas balik surau tadi,mate gua da tecari2 bantal busuk gua..ada 3..sebab marko n jido balik kmpg..haha..gile bes malam ni..gua pun layan la mate gua..sedar2 julie woon gua da dtg teman gua bemimpi swet..hot2 xleh..payah lak gua nak mandi pagi krg..hohoho..

kul 1 ja da kejut..cite pasal nasi ada lg separuh la,ayam percik xabis la..ahh..peduli la ja,aku de misi suh mu kejut..aku nak stadi mandarin..5 chapter lak 2..adui..nasi2 2 krg aku makan..donat dalam perut gua ni pun lum kembang2 lg..

sambil 2 layan lak lagu slo rok omputih..leh bikin gua berangan je lagu2 they ol ni..gua xde mud nk layan lagu2 sedih..pas sedih2..bila lak nak hepinye..

hidup ni kena cepat bangun..kn..kn..kite kena tepati masa..becakap pasal tak tepati mase ni,leh merosakkan bangsa..tak tepati mase ngan rasuah..2 benda ni..haa..gua da ada satu sikap ni..tak tepati masa..

arggghhhh..
bgn xgua pg sok ni..
gua pun xpasti..
gua cuba..

2 comments:

  1. salam..
    "tak tepati mase ni,leh merosakkan bangsa..tak tepati mase ngan rasuah..2 benda ni"
    line ni membuatkan aku nk tgok balik cite rock...hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..mmg aku guna ayat 2 pun semalam..

    ReplyDelete